Semester i veckorna två

På måndag börjar min semester för i år, det blir endast två veckor och nu i slutet på augusti. Varför då? kan man undra. Jo, för det är så att jag har tagit tjänstledigt från SJ AB för att börja studera igen, och då räcker min semester bara till 2 veckor samt att jag ville ha den i anslutning till kursstart.

Någon som inte vet, som vill gissa vad det är jag tänker läsa?
Programmet ligger på 3 år och jag kommer att läsa på universitetet här hemma.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

