Det blev en lång vecka.

Jag hade tänkt posta ett inlägg varje dag om resan, men det blev uppenbarligen inte så.
Min ursäkt är att jag precis har börjat att studera heltid igen, vilket såklart har varit en omställning för mig som heltidsarbetat oregelbundna skift i snart 6 år.
Hjärnan har fått sig en smärre chock av all ny information och tiden hemma går mest åt att oja sig åt över hur lite jag pluggar när jag väl är hemma. Än så länge ligger jag kanske 40 timmar efter i hemplugg, så det måste jag försöka ta tag i innan jag har passerat gränsen för vad jag kan plugga ikapp. Men nu är klockan strax efter nio, så det blir nog inte mycket studerat i dag heller.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

