Long time no see. Igen.

Mitt uppdaterande här är ju bedrövligt dåligt, inte kan jag skylla på att jag inte sitter vid datorn så mycket längre då jag pluggar. Det är snarare tvärtom, jag sitter alldeles för mycket vid datorn istället för att plugga. Inte får jag något gjort heller.

I helgen som var så var jag faktiskt ut och firade Halloween, i år drog jag på stort med en riktig outfit, linser, nya kläder osv.
Här är resultatet:

 

Häftigt va? Jag blev nöjd iaf. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

