Tenta-ångest

Så det skriker om det.
Jag har under två månader tänkt att jag ska plugga mer hemma. Har det hänt?
Nej.
Så nu sitter jag här och biter i det sura äpplet. Kursen ska tentas av och ju mer jag läser desto dummare känner jag mig.

Lite såhär känns det:

Jag tror min hjärna är full nu. När jag lär mig något nytt så glömmer jag bort det jag redan kunde.

Nu ska jag titta lite mer på vattnets fasdiagram och den kritiska punkten så får jag se sedan om det jag kan om lewis-strukturer försvinner helt.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Stress, Tenta och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

