Tentaresultat

Det är ju nästan så jag funderar över varför jag hade sådan ångest innan tentan. Jag hade uppenbarligen mer koll än vad jag trodde. 🙂

prov

Det tråkiga är ju att jag trodde att det här var hela kursen, det var det inte. Vi har 4,5 poäng till kvar att läsa och plugga in i biokemi-delen. Så efter nyår är det tenta för den sista delen. Men innan dess har jag en tenta i grundläggande laboratorieteknik som jag faktiskt har noll koll på. Jag har ingen aning om vad det är vi ska ha tenta på. Helt ärligt. Ingen aning. På torsdag kommer vi att få tillgång till en gammal tenta så då får vi kanske lite koll iaf.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Stress, Tenta och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

