Söndag

Vilodagen.
Vad ska man hitta på idag då? Ja, inte borde jag vila iaf, det har jag gjort nästan hela veckan. Det som redan är inbokat är ett pass combat på ego samt att jag ska hämta mormor på tågstationen. Men däremellan så har jag lite blandat spännande att välja mellan. Vad sägs om att dammsuga, plugga eller göra rent efter katterna? Vattna blommorna har jag redan gjort så där får jag försöka hålla mig till nästa vecka igen.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

