Igår var det nära

 

 

Jag klarade mig nästan från att visa leg på systemet. Jag knappade in koden till kortet och han hade scannat klart, men precis innan han klickade så att jag skulle få upp summan så gjorde han en paus, tittade på mig, och bad om leg ändå.
Jag tycker faktiskt att det är lite roligt, även fast jag vet att de tar leg på alla som ser ut att vara under 30.
De har visst kontroller där de måste ta leg på alla under 25, så jag antar att med en egen gräns på 30 så kommer ingen igenom.
Men allt som oftast sitter det ju folk i kassan som är runt 25 och att de inte släpper igenom mig är fascinerande. 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Igår var det nära

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Det ska bli intressant att se vad som händer nu, bortom 3.0, för hittills så kan jag räkna antalet gånger jag behövt visa leg på bolaget på en hand utan att överdriva!

Kommentera

