Väntan

Nu är tentan avklarad, nu är det bara att vänta på resultatet. 
Jag trodde jag hade lärt mig så gott som allt men även denna gång kom det en stor fråga, 7 poäng av 44 totalt, som jag totalt missade. De på 2 och 3 poäng hade jag lätt kunnat utveckla till 7, men icke, det fungerar inte så. 
Så nu får vi se, min förhoppning om ett B eller C är nu grusat, har jag tur blir det ett D, men troligast ett E, i värsta fall ett F. Men så illa tror jag inte att det är. Men man vet ju aldrig.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

