Fel posten

2014-02-28 13.28.47

Nej posten, det är inte ens i närheten. Det är på andra sidan stan och det enda som stämmer är förnamn, postort och gatunummer, resten är helt fel.
Är det hon som har fått min bok som saknas tro?
Eller är det någon annan Ulrika som bor i Sundsvall som har fått en nästan 2 kg tung kursbok i anatomi och fysiologi?

Nu är det ju så smidigt eftersom att portot är betalt och ostämplat så kan jag ju bara lägga det på lådan igen. Men jag misstänker att om någon annan har fått min bok så är frimärkena redan stämplade och jag får betala om portot när jag ska hämta ut det.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

