Vad är det med onsdagar?

Jag är helt slut på onsdagar.
Jag tappar saker, kan knappt hålla mig vaken, fasar inför kvällens träningspass då jag knappt får på mig sportbh:n. Jag lär slå mig själv i ögat med tanke på hur bra finmotoriken fungerar just nu.

Kan det vara så att det är för att jag har haft ännu en tidig vecka och jag inte kan somna i tid?

Det värsta är att jag får ingenting gjort. Jag sitter bara och oroar mig över tentar jag skrev för snart två veckor sedan, (vi har inte fått svar än och omtentan är om 1,5 vecka), samt att jag bannar mig själv för att jag inte tar mig tid att skriva klart den där labbrapporten som skulle ha varit inne för längesedan.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

