Finväder idag

Och vad ska jag göra? Jo, jag ska sitta inne och plugga.
Nästa vecka är tenta 4 av 4 på två veckor och än så länge har jag bara klarat 2/3 och jag vill inte ha två omtentor till hösten. Så det är bara att bita ihop och aktivera hjärnan.

Just nu är jag så vansinnigt less på att plugga. Så sjukt less. Jag vet ju att det finns en anledning till det och att målet ligger där framme. Men det är två år dit!
Jag saknar att bara gå till jobbet, jobba och sedan få pengar för det. Nu lånar jag en massa varje månad för att kunna plugga, det gillas inte. Inte är det mycket pengar heller. Och att jobba på sidan om är ju inte att rekommendera eftersom att jag pluggar för lite redan nu.

*suck och stön*
*tycker synd om mig själv*

Men mindre än en vecka kvar. Sedan blir det ”sommarlov”. Tågen väntar på mig så lovet blir bara några dagar.
Sedan blir det hela tre veckors ledigt i augusti, men där ligger omtentan, så ja. Inte så mycket ledigt ändå.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Tenta och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

