Service med det lilla extra

En mycket glad man hälsade mig välkommen till Comfort i Umeå.
Jag hälsade tillbaka och sa att jag önskade ett rum så högt upp som möjligt om det fanns. Jag har nämligen inte kommit högre än våning 7.
Han tittade efter men det fanns inget vanligt rum högt upp. 😦
Men han lät inte det hindra utan informerade glatt att jag får ett större rum istället för det hinner de ändå inte sälja ikväll. 🙂
Jag tackade så hjärtligt och nu sitter jag här på våning 12 av 12 och myser.
Det är roligt när någon ger en det där lilla extra. 🙂
Inte nog med det, som extra bonus berättade han att det är det frukost ända till 12 imorgon. Sen frukost, det gillar jag.
Han hälsade även att han finns där under hela natten om det skulle vara något. Inte för att jag tror att jag kommer att behöva någon service under natten men det var trevligt att höra. Sådan personal ska man vara mån om.

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Resa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Service med det lilla extra

  1. arskortguldsj skriver:

    Det är sådant man kommer ihåg länge, mycket länge. 🙂

Kommentera

