Sömnstörningar

Jag har haft lite problem att somna under den senaste veckan, jag vet inte varför. Men jag har upptäckt att min hjärna fungerar lite sisådär när jag fått sova för lite.
I måndags så fick jag ihop ungefär 5 timmar då jag skulle iväg på skolan.
Eftersom att jag har katter som hårar så vet jag upp byxbenen på mina svarta jeans för att slippa stå och rolla dem i 10 minuter innan jag gick hemifrån.
När jag kliver ur bilen på parkeringen vid skolan inser jag att jag inte har rullat ner dem än. Tjusigt.

Trots att jag var trött igår kväll så kunde jag ändå inte somna i vettig tid. Jag ställde klockan på 9:30 för att ändå få någonting gjort innan skolan, som började vid 13.
Klockan ringde och jag kände att jag vill ligga och dra mig en stund och stängde av den. Jag vaknade igen när brevbäraren ringde på dörren, klockan 12… *suck*
Nu lär jag ju inte somna i vettig tid ikväll heller.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

