Hungrig

Tänker köra 5:2 i några veckor då jag inte längre kommer i mina arbetsbyxor utan att hoppa, svära, dra in magen och fundera på om jag ska blöta byxorna och låta dem torka på plats.
I vilket fall. Jag tänkte att jag skulle se på ett avsnitt biggest loser för att bli lite motiverad, för de kämpar verkligen hårt.
Men det blev ett litet bakslag, de visade pizza och jag bara dog. Pizza… Gud vad gott!! Jag vill ha mat!
Men det är bara att bita ihop. Jag får ju äta igen imorgon.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vikt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

