Farfar

20545806

Det är fortfarande svårt att förstå att du är borta. Det gick så snabbt, det känns så snopet. Jag trodde du skulle leva tills du blev hundra, med tanke på hur pigg och klar du var.

farfar

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Farfar

  1. Bengt skriver:

    Följer din blogg sporadiskt och jag förstår helt och hållet hur du känner. Jag förlorade min pappa knappt två veckor innan din farfar somnade in. Jag förstår fortfarande inte att han är borta trots det nu snart gått två månader.

    • nsslan skriver:

      Jag beklagar verkligen. Jag kan tänka mig att det är värre när det är en förälder.
      Det känns fortfarande märkligt att han inte lever längre. Som sagt, det gick så fort. Med min morfar så var det nästan så att det var en lättnad när han slutligen somnade in, han var så dålig och minnet var borta sedan länge. Även om det också var tungt, men det var på ett annat sätt.

  2. Nathan skriver:

    I’m very sorry to hear of your grandfather’s passing.

Kommentera

