Annars då?

Jo då. Det rullar på.
Jag väntar på godkännande på en rapport annars så är skolan klar för den här terminen. Jag har inga resttentor, vilket är ett under i sig om en ser till engagemanget de sista månaderna.
En hyrbil ska bokas inför sommarens semester, men det fungerade inte idag så jag får försöka igen imorgon.
Jag har jobbat i två veckor nu och det känns som om jag aldrig var borta. Variationen är minimal då jag tyvärr har tappat min E2-kompetens pga för få turer, så inget mer Umeå för mig. Tråkigt nog. Jag gillade den körningen.

Jag var iväg till Reykjavik som studentrepresentant för IBL och vårdförbundet. Läs mer om det på länken några inlägg nedåt.

trainselfie

Vad göra vid långt tågmöte? Ta en selfie, eller tre.

20150615_132617

Eller titta ut och bli lite bitter över att en jobbar då det väl är fint väder ute.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

