Snart börjar skolan igen

Den här sommaren har varit alldeles för kort. Jag har inte hunnit med någonting.
Men, men.

Jag kommer iaf att spendera mina 4 första veckor av skolan ute på praktik.
Jag kommer att vara två veckor på avdelningen som heter Hem, hematologi, där sker provavläsning både i maskin men även manuellt.
De sista två veckorna kommer jag att vara på provtagningscentralen. Dvs dit folk kommer för att ta prover. Vi får se om jag har någon talang för det.
Jag vet att det var en kille som svimmade när en av mina klasskamrater var där. Hon påstår att det inte var hennes fel. 😉
Nä, skämt åsido, det är visst ganska vanligt att det händer. Inget att varken skämmas eller oroa sig för.

Annars då?
Jo, jag har skaffat en ny katt. Jag återkommer om det senare.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

