Long time no see

Det har varit en hektiskt höst/vinter. Det har varit många bollar i luften och jag har inte haft tid eller ork att sitta och blogga något.
Nu har några bollar plockats ner och snart kanske jag känner mig så pass lugn att jag kan blogga lite mer igen.

Under senhösten så började vi med en ny kurs som heter ”Projektik” i den ingår det bl.a. att man ska göra en muntlig presentation som sedan spelas in och upp för att man ska kunna få kommentarer och förbättra sin presentationsteknik.

Här nedan ser ni ett klipp från min presentation. Den handlade om Stephen Hawkings nya teori om svarta hål, och en stor del av presentationen gick åt till att gå igenom grunderna för svarta hål.
Just den här delen tror jag är den allra bästa från mina 15 minuter, jag hade övat för lite innan och var därför tvungen att allt för ofta kolla i mina stödpapper.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

