Presentation SACO-mässan

För er som är instresserade. Hennie, min klasskamrat, och jag åkte ner till Stockholm och presenterade BMA-programmet på SACO-mässan i höstas.

Här finns klippet på mig då jag presenterar.
Tyvärr så glömde jag bort att presentera mig själv, men jag kom ihåg alla andra, sedan så strulade tekniken så jag kunde inte se på datorn vilken bild jag hade bakom mig. Det ställde till det lite för mig. Sedan gick det lite snabbt på slutet då tiden började rinna iväg för mig.
Men det gick ganska bra ändå. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Presentation SACO-mässan

  1. arskortguldsj skriver:

    Grattis!

    Klart imponerande utveckling som du gått igenom med karriärbyte och allt.
    Snyggt framfört med lugnt men ändå intresseväckande tonfall.

    Att byta karriär är spännande då jag när jag blivit pensionär börjat ny karriär som eventfilmare med eget filmföretag och är numera ganska vass – liksom du – om jag får säga det själv.

    Det kommer säkert att gå bra för dig och lycka till! 🙂

    /Jan-Erik
    ARONIA | Film, Haninge

Kommentera

