Examensarbetet

 

Nu är det i full gång. Har jag berättat vad mitt arbete handlar om?
Jag tror faktiskt inte det.
Nyckelorden är lokförare, stress och kortisol.
Arbetsnamnet är: ”SHIFT WORKING TRAIN DRIVERS- STRESS LEVELS DURING A LONG WORK DAY COMPARED TO A WORK FREE DAY MEASURED BY CORTISOL IN SALIVA”.

Nyfiken?
Det är jag. Jag samlar fortfarande prover och har inte börjat räkna på resultaten jag har fått än.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Skola, Stress och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Examensarbetet

  1. BMA-student skriver:

    Hur gick det med examensarbetet? Har du lagt ut det på DIVA? Skulle gärna läsa det… Själv skrev jag om hur en plasmid kan påvisa stress i cellens endoplasmatiska retikulum. Mycket spännande. Vad jobbar du med nu då?

Kommentera

